Terug naar Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen. Hoe los ik dit probleem op?

Als u problemen ondervindt om in te loggen met itsme® surf dan naar de FAQ van itsme®. 

Hebt u problemen om in te loggen met uw identiteitskaart en de Trust1Team connector, lees dan de documentatie. 

Als u problemen ondervindt bij het raadplegen van de details van uw hypothecaire kredieten, neem dan contact met ons op via het contactformulier. 

Krijgt u nog af te rekenen met andere problemen, bel ons dan op het nummer 04/232.45.45 of contacteer ons via het contactformulier. 

 

De openingsuren zijn de kantooruren van Elantis die ook vermeld staan op onze website. Elantis verleent alle redelijke bijstand per telefoon en/of per e-mail, op basis van een middelenverbintenis, om eventuele technische tekortkomingen in de werking van de klantenzone te identificeren, te verbeteren of te vermijden, of de klant aanvullende informatie te verschaffen over de mogelijkheden van de klantenzone, zij het zonder rechtstreekse interventie. Gelet op de technische beperkingen van een dergelijke onlinehelplijn, kan Elantis niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet of slechts gedeeltelijk oplossen van enig technisch probleem dat het via deze helpdesk voorgelegd krijgt.